خدایم را دوست دارم و میستایمش بخاطر اینکه با هر نامی ، با هر دینی ، باهر شکلی که باشم میرا میپذیرد

دوستش دارم چراکه تا خود نخواهم مرا D.C نخواهد کرد

دوستش دارم بخاطر تمام بدیهایی که دارم اما مرا ترک نمیکند مرا با آغوشی باز پذیرا است

خدایم را دوست میدارم بخاطر تمامی مهربانیهایش بخاطر خدا بودنش

خدایم را دوست میدارم بخاطر اینکه وقتی عصبانی میشوم و از تمام دنیا و نعمتهایش گله دارم سکوت میکند

خدایم را دوست میدارم بخاطر اینکه تمام گناه مشکلاتم را به او بر می گردانم ولی فقط تماشایم میکند و باز

هم سکوت میکند

دوستش دارم بخاطر صبر زیادش

دوستش دارم برای خودم برای دلم برای تنها نبودنم برای انیکه اگر خدایم را نداشتم چقدر تنها بودم حتی

به اندازه ی تنهایی خودش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:,ساعت 7:57 توسط MiLaD| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com