با تمام احترامی که برای “شما” قائلم
 
اما “تو” را دوست دارم !
 
 
Download
'Big Red Kiss'


 

 

 

 
 
 
من با همه فرق دارم !!!
 
چون من تــــــــو را دارم
 
 
Download
'Big Red Kiss'


 

 

 

 
 
 
بودن تو دلیل نمی خواهد
 
تو خودت دلیل بودنی
 
بودن من را دلیل باش
 
 
Download
'Big Red Kiss'


 

 

 

 
 
 
دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
 
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم
 
 
Download
'Big Red Kiss'


 

 

 

 
 
 
با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که به جای خانه
 
برای عشقمان جاده خواهم ساخت
 
 
Download
'Big Red Kiss'


 

 

 

 
 
 
با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم
 
چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید !!!
 
 
 
 
Download
'Big Red Kiss'
 
 
دلگیرم که سرمای دوری ات
 
خانه ام را سیاه کرده است
 
و دودکش ها
 
نفس شان از جای گرم بلند می شود
 
م.حسینی
 
 
Download
'Big Red Kiss'
 
 
ردیف وقافیه نمی خواهد !
 
بوی آغوش تو ،
 
هر دیوانه ای را
 
شاعر می کند...!!!
 
 
Download
'Big Red Kiss'


 

 

 

 
 
 
دارم تقویم زندگیمو ورق میزنم
 
روزای با تو بودن یه طرف
 
روزای دیگه م برن به جهنم...
 
 
Download
'Big Red Kiss'


 

 

 

 
 
 
تو که نباشی
 
میانِ سربه‌راهی و روبه‌راهی
 
هـیـچـ کـدام را نیستم
 
آ و ا ر ه ا م
 
تو که نباشی . . .
 
 
سیاوش میرزایی
 
 
Download
'Big Red Kiss'
 
 
مادر بزرگ!
 
حنایت رنگ ندارد دیگر.
 
او که آخرِ قصه قرار بود بیاید
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,ساعت 10:18 توسط MiLaD| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com